Delo na daljavo v 2. in 3. tednu (23. 3. - 3. 4.)
VREME IN VREMENSKI POJAVI
Sreda, 25. 3. 2020
Drage moje čebelice!
Drage moje čebelice!
V ponedeljek ste pri uri angleščine doma poslušali in se naučili pesmico HUGS AND KISSES ter izdelali voščilnice za mamice za njihov praznik, MOTHER'S DAY.
Danes pa se bomo pogovarjali o VREMENU.
Za začetek 2x poslušaj pesmico o vremenu WHAT'S THE WEATHER LIKE?
Nato utrjuj besede, s katerimi opišemo vreme: WEATHER VOCABULARY
Vzemi zvezek za angleščino in napiši z rdečo naslov THE WEATHER. Prepiši v zvezek naslednje izraze za vreme:
Sedaj pa sta na vrsti še dve igrici za utrjevanje besedišča. Najdeš ju na naslednjih povezavah IGRA 1 (Weather 1) in IGRA 2. V igri spomin boš slišal tudi izraz STORMY, ki pomeni nevihtno vreme.
Za konec pa izdelaj še vremensko kocko. Obriši predmet kvadratne oblike, nato na vsak kvadrat nariši en izraz za vreme, izreži in zlepi skupaj. Pripenjam nekaj sličic za lažjo predstavo.
Z vremensko kocko se lahko igraš sam ali pa z bratcem, sestrico, mamico, očkom ...
Najprej vržeš kocko in vprašaš: "How's the weather? (Kakšno je vreme?) in nato soigralec odgovori: "It's snowy."
Nato vlogi zamenjata, kot prikazuje posnetek.
Želim ti veliko veselja pri delu!
Stay healthy!
***Your teacher Tanja***
............................................................................................................................................................
HELLO! HOW ARE YOU TODAY?
Tudi danes se bomo pogovarjali o vremenu. Upam, da ti je bila igra z vremensko kocko všeč. :-) Za začetek ponovimo pesmico
spomniš od lanskega leta?
Poskusi jo zapeti še z gibi. (povezavo boš našel TUKAJ)
Sedaj bomo ponovili vremenske izraze. Pri vremenski kocki smo
spraševali, kakšno je vreme "HOW'S THE WEATHER?"
Lahko pa vprašamo tudi "WHAT'S THE WEATHER LIKE?"
Poglej si posnetek in ponavljaj izraze ob poslušanju.
Poglej si posnetek in ponavljaj izraze ob poslušanju.
Odlično ti gre! Preizkusi se še v nalogi, v kateri poslušaš, kakšne
Vzemi ZVEZEK in vanj zapiši še ti podobno poved, kot si
jih slišal na posnetku. Dejavnost lahko narišeš, kot
prikazuje spodnja slika:
jih slišal na posnetku. Dejavnost lahko narišeš, kot
prikazuje spodnja slika:
In še zadnja naloga. V zvezek preriši preglednico, dopolni dneve v
tednu (malo pobrskaj po zvezku), nato pa spremljaj vreme do
naslednjega ponedeljka in nariši, kakšno je vreme na posamezni
dan.
tednu (malo pobrskaj po zvezku), nato pa spremljaj vreme do
naslednjega ponedeljka in nariši, kakšno je vreme na posamezni
dan.
Za konec pa se lahko še malo RAZGIBAŠ, če želiš.
***Your teacher Tanja***
................................................................................................
sreda, 1. 4. 2020
It's story time!
Danes bomo poslušali zgodbo z naslovom
Upam, da ti je bila všeč.
Sedaj si izberi eno stran v njej in jo preberi tako, da
poslušaš delček besedila pripovedovalke, posnetek
ustaviš in ponoviš, kar si slišal, nato nadaljuješ.
Če imaš čas, lahko prebereš tako še kakšno stran ali
pa celotno zgodbo. Sporoči, kako ti je šlo, OK?
Vzemi ZVEZEK in vanj napiši z rdečo naslov
MAISY'S WONDERFUL WEATHER BOOK
Nariši sličice in napiši besede tako, kot je prikazano
spodaj. Nato besede poveži z ustreznimi sličicami.
Njihov pomen najdeš v slikanici. Če ti ne bo uspelo,
Njihov pomen najdeš v slikanici. Če ti ne bo uspelo,
ti pomagam v ponedeljek z rešitvami.